Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Η Προσέγγισή μας

Αμφισβήτηση κοινές παραδοχές

Για περισσότερα από 75 χρόνια τα περισσότερα αμερικανικά σχολεία έχουν ακολουθήσει τρεις τυποποιημένες πρακτικές που είναι τόσο πολιτισμικά ενσωματωμένες ώστε να ξεφύγουν από σχεδόν ερώτημα: απομονώσουν τους σπουδαστές από τον κόσμο των ενηλίκων, ξεχωριστό τρόπο σκέψης από το να κάνουν, και διαχωρίζουν τους μαθητές από το αντιληπτή ακαδημαϊκή ικανότητα, την τάξη, τη φυλή, το φύλο, ή γλωσσική δεξιότητα.

Από το 2000, υψηλής τεχνολογίας high Κ-12 σχολεία έχουν ανατραπεί αυτά τα δόγματα από:

Δεχόμενοι μαθητές μέσα από μια λαχειοφόρο αγορά και την ομαδοποίησή τους ετερογενώς Συμμετοχή φοιτητών στον ενήλικο κόσμο της εργασίας μέσω επιτόπιας έρευνας και πρακτικής Ολοκλήρωση χέρια, καρδιές και τα μυαλά μέσω της αυστηρής, hands-on προγράμματα

Το GSE προετοιμάζει τους εκπαιδευτικούς να σχεδιάσουν και να αναλάβει ηγετικό ρόλο σε προγράμματα με παράλληλη προσήλωση στην ισότητα, την αυστηρότητα και ενδιαφέρον για όλους τους φοιτητές. Αντί να δημιουργήσει αντίγραφα του High Tech High, οι εκπαιδευτικοί της μάθησης μέσω της GSE ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν την κλινική ιστότοπό μας ως ένα πλαίσιο για τη μάθηση: μια ευκαιρία για να αναλάβουν κινδύνους, προβληματιστούν σχετικά με την πρακτική και να διαμορφώσουν τη δική τους θεώρηση για την αποτελεσματική διδασκαλία, τη μάθηση και την ηγεσία.

Οδηγώντας με καινοτομικών πρακτικών

Το GSE προέκυψε από, και είναι πλήρως ενσωματωμένο στο εσωτερικό, ένα σχολείο τσάρτερ δίκτυο καινοτόμων σχολείων βάσει σχεδίου. Όπως και οι δεκατρείς υψηλής τεχνολογίας high Κ-12 σχολεία που χρησιμεύουν ως πλαίσιο για την εκπαίδευση ενηλίκων, η ΓΓΙ έχει δεσμευτεί να παρέχει μαθησιακές εμπειρίες που είναι εξατομικευμένες, αυθεντικά, και μετασχηματιστική. GSE μαθητές δημιουργούν προσωπικά προγράμματα μάθησης, επιδιώκουν ένα πρόγραμμα σπουδών που βασίζονται σε έργα, να εξερευνήσουν τα δικά τους ερωτήματα μέσα από αυστηρή έρευνα, την ανάπτυξη και την ψηφιακή χαρτοφυλάκια να αποδείξουν τη μάθησή τους. Μαθαίνουν κάνοντας και έχουν άφθονες ευκαιρίες να εξερευνήσουν την διασταύρωση της θεωρίας και της πρακτικής και να προβληματιστούν σχετικά με τη μάθησή τους. Όπως και φοιτητές ιατρικής σε πανεπιστημιακή κλινική, GSE φοιτητές παίρνουν μαθήματα και να διεξάγουν έρευνα, ενώ ασκεί καθημερινά στον πραγματικό κόσμο των αποτελεσματικών και καινοτόμων σχολείων.

Σχεδιάζοντας για την Κοινωνική Δικαιοσύνη

High Tech Υψηλή ιδρύθηκε ως ένα πείραμα των ιδίων κεφαλαίων για την ένταξη της κοινωνικής τάξης. Εργάζεται για να εκπληρώσει την υπόσχεσή του μη πραγματοποιηθέντα Brown κατά. Συμβούλιο Παιδείας, δηλώνοντας «ξεχωριστό ως εγγενώς άνιση", οι High Tech Υψηλής Κ-12 σχολεία έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν πρόσβαση και πρόκληση για όλους τους μαθητές μέσα σε ένα καινοτόμο περιβάλλον μάθησης. Από το σχεδιασμό του κάθε σχολείου με το σχεδιασμό της κάθε μαθησιακής εμπειρίας, HTH τους εκπαιδευτικούς να επαναφέρουν μια κρίσιμη φακό της καθαρής θέσης για την εργασία τους για να αντιμετωπίσουν την ιστορική και συστηματική καταπίεση που επηρεάζουν τους μαθητές σε μειονεκτική θέση. Μέσω προοδευτική παιδαγωγική επικεντρώθηκε στην βαθύτερη μάθηση, οι μαθητές έχουν τη φωνή και την επιλογή τους στη μάθηση και μια αυθεντική σκοπό και το ακροατήριο για το έργο τους. Με τη σειρά τους, οι μαθητές της GSE να εξετάσει τις συνδέσεις μεταξύ των ιδίων κεφαλαίων και το σχεδιασμό στην πράξη τους και να αναπτύξουν αποτελεσματικές ηγετικές ικανότητες για να στηρίξουν τους συναδέλφους τους στη διαμόρφωση των σχολείων που είναι τόσο καινοτόμος όσο και δίκαιη.

Στρατηγικές Προτεραιότητες

Η HTH GSE φιλοδοξεί να αναγνωριστεί στο εσωτερικό της χώρας και σε όλο τον κόσμο ως ένα κομβικό σημείο της προοδευτικής πρακτικών που σχετίζονται με τη διδασκαλία, τη μάθηση και την ηγεσία, και ως μοντέλο στοχαστικό, ολοκληρωμένη, και μετασχηματιστική μεταπτυχιακής εκπαίδευσης που έχει άμεσο αντίκτυπο στην Κ-12 τα σχολεία. Η φιλοδοξία αυτή αντανακλά την ιδιαίτερη και μοναδική ικανότητα HTH GSE ως απόφοιτος του σχολείου ενσωματωμένα σε εξαιρετικά αποτελεσματικό και καινοτόμο Κ-12 σχολεία να γεφυρώσουν τις κόσμους της θεωρίας και της πρακτικής, της επιστήμης και της δράσης.

Για την επίτευξη αυτής της φιλοδοξίας, η HTH GSE έχει περιγράψει τις ακόλουθες τρεις στρατηγικές προτεραιότητες:

Νούμερο ένα στρατηγική προτεραιότητα: Το GSE έχει ως στόχο να διαμορφώσει και να προωθήσει την προσεκτική και προνοητική διδασκαλία και την ηγεσία, τόσο εντός όσο και εκτός των κλινικών χώρων του.

Αριθμός στρατηγική προτεραιότητα δύο: Το GSE έχει ως στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς, τους διαχειριστές και τους φορείς χάραξης πολιτικής στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν διδασκαλίας και μάθησης σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.

Στρατηγική προτεραιότητα αριθμός τρία: Το GSE έχει ως στόχο να εξασφαλίσει την οικονομική βιωσιμότητα του ιδρύματος μας, και να διασφαλίσει το μέλλον της.

Υποτροφία & Καινοτομία

Το GSE έχει μοναδική ικανότητα, ως απόφοιτος του σχολείου ενσωματωμένα σε εξαιρετικά αποτελεσματικό και καινοτόμο Κ-12 σχολεία-να γεφυρώσει τους κόσμους της θεωρίας και της πρακτικής, της επιστήμης και της δράσης. GSE καθηγητές και φοιτητές διεξάγουν επιστημονική έρευνα, να μοιραστούν την εργασία τους με την ακαδημαϊκή και επαγγελματική ακροατήρια, και στην υποστήριξη καινοτόμων πρακτικών στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα. Οι προσπάθειες αυτές εξυπηρετούν τέσσερις διασυνδεδεμένες λειτουργίες:

Ολοκλήρωση θεωρία και πράξη

GSE έρευνα στηρίζεται στα βιώματα των μαθητών, των εκπαιδευτικών, των σχολείων και των κοινοτήτων. Θα συγχωνεύσει την επαγγελματική πρακτική και γνώση σκάφη με διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις για να εξερευνήσετε και να επεκτείνει το καθένα. GSE καθηγητές και φοιτητές να θέσει τη θεωρία στην πράξη, και με τον τρόπο, επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να συμβάλλουν στην αυξανόμενη βάση γνώσεων της διδασκαλίας, της μάθησης και οδηγώντας τόσο ως επαγγελματίες και θεωρία-οικοδόμοι.

Στήριξη δίκαιη και ελκυστικό περιβάλλον μάθησης

Το GSE έχει δεσμευτεί για την ακαδημαϊκή εργασία και την πρακτική που υποστηρίζει τη δημιουργία μιας δίκαιης, συμμετέχοντας περιβάλλοντα μάθησης τόσο για τους νέους και τους ενήλικες. Τα High Tech Υψηλής Κ-12 σχολεία ευρέως αναγνωρισμένη για προσεγγίσεις στη διδασκαλία και τη μάθηση που δίνουν έμφαση στην εξατομίκευση, συνδεθείτε με τον κόσμο πέρα ​​από το σχολείο, και προσφέρουν πρόσβαση και πρόκληση για όλους τους μαθητές. Το GSE παρέχει πόρους και στήριξη για τους εκπαιδευτικούς και τους διαμορφωτές πολιτικής να δημιουργήσει ένα τέτοιο περιβάλλον, σε όλη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο.

Εξυπηρετούν τα σχολεία και τις κοινότητες

Το GSE έχει ως στόχο να αναπτύξει αντιλήψεις της διδασκαλίας και της μάθησης που μπορεί να αναληφθεί δράση και αξία για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Σε μελέτες περιβάλλοντα μάθησης και των κοινοτήτων, που έχει ενστερνισθεί μια ηθική της αμοιβαίας ευπάθειας όπου ερευνητές και οι συμμετέχοντες συμμετέχουν ως συνεργάτες στην επιδίωξη της βαθύτερης κατανόησης. GSE καθηγητές και μαθητές μοιράζονται τις εξελισσόμενες αντιλήψεις τους με τους συμμετέχοντες στην έρευνα, καλούμε τους συμμετέχοντες να συν-κατασκεύασμα έννοια, και να διευκολύνει το διάλογο που οδηγεί σε εποικοδομητικές ενέργειες.

Συμμετοχή μελετητές και επαγγελματίες

Όπως μελετητές που ασχολούνται με κοινότητες πρακτικής, GSE καθηγητές και οι μαθητές μοιράζονται τις εργασίες μας με τόσο επαγγελματικό και ακαδημαϊκό κοινό, και να αναζητήσουν ευκαιρίες για συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και επιστήμονες από άλλα ιδρύματα. Επιπλέον, η ΓΓΙ χρησιμεύει ως σύνεδρος των κρίσιμων συνομιλιών, φιλοξενία κατοικίες για τους εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο και τη δημοσίευση του χωρίς συσκευασία, ένα περιοδικό με κριτές της εκπαίδευσης ενηλίκων στα σχολεία.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Η αποστολή της GSE είναι να αναπτύξει τους ηγέτες αντανακλαστική επαγγελματία που εργάζονται αποτελεσματικά με τους συναδέλφους και τις κοινότητες για να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν καινοτόμα, αυθεντικό και απαιτητικά περιβάλλοντα μάθησης για όλους τους μαθητές. Αυτό το κοινό όραμα είναι αρθρωμένη στο θεσμικό μας Μαθησιακά Αποτελέσματα (ΑΣΜ) ~ στην πράξη στοχαστικό μήνυμά σας και προβληματισμού (IR), Σχεδιασμός Δίκαιη Περιβάλλοντα Μάθησης (Δ), και να συμμετάσχουν σε ηγεσίας για την Σχολή Αλλαγή (L) ~, καθώς και το αντίστοιχο τομεακό πρόγραμμα τα αποτελέσματα για το M.Ed. πρόγραμμα. Οι εκπαιδευτικοί και οι ηγέτες, οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να:

Πρακτική προνοητικός μήνυμά & Προβληματισμού (IR)

Η αντανακλαστική πρακτική (IR1): Η μελέτη του και να αναλύσει κριτικά τις δικές τους πρακτικές για να καθοδηγήσει τη μελλοντική δράση. Σύνδεση (ΜΕ2): συνθέτει και να συνδυάζει τη θεωρία και την υποτροφία για δική τους πρακτική. Επιστημονικά Το μήνυμά σας (αισθητήρων IR3): Σχεδιασμός, διεξαγωγή και το μερίδιο έρευνα που ασχολείται με τα ουσιώδη ζητήματα από την πρακτική τους.

Σχεδιασμός Δίκαιη Περιβάλλοντα Μάθησης (D)

Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός (D1): Εργασία με συναδέλφους για το σχεδιασμό προσεγγίσεις στη μάθηση που δίνουν έμφαση εξατομίκευση, συνδεθείτε με τον κόσμο πέρα ​​από το σχολείο και προσφέρουν πρόσβαση και πρόκληση για όλους τους μαθητές. Πρόγραμμα Σχεδιασμού (Δ2): Επίδειξη κατανόηση του πώς η κατανομή των ενηλίκων και των φοιτητών πόρων επηρεάζει τη δημιουργία δίκαιων περιβάλλοντα μάθησης στα σχολεία.

Επιδίδονται σε ηγεσίας για την Σχολή Αλλαγή (L)

Διευκόλυνση (L1): Υποστήριξη και εξυπηρέτηση των μαθητών και των εκπαιδευτικών διάλογος επικεντρώθηκε στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης. Συνεργασία (L2): Δεσμεύστε συναδέλφους και τους μαθητές σε συνεχείς προσπάθειες για τη δημιουργία δίκαιων, την εμπλοκή περιβάλλοντα μάθησης.

Προγράμματα που διδάχθηκαν:
  • Αγγλικά

Graduate School of Education Info Session- 1/28