Keystone logo
MEF University

MEF University

MEF University

Εισαγωγή

Γνώση και εμπειρία 47 ετών

MEF University , το οποίο παραδέχτηκε τους πρώτους σπουδαστές του κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, έχει ως στόχο να γίνει ένα πανεπιστήμιο που διατηρεί την επιχειρηματικότητα, την καινοτόμο σκέψη και τη δημιουργικότητα στο προσκήνιο και έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί παγκόσμια και τοπική προστιθέμενη αξία με το ιδιαίτερο εκπαιδευτικό του μοντέλο.

Οραμα και αποστολή

Οραμα

Εκπαιδεύστε τους καινοτόμους και επιχειρηματικούς παγκόσμιους ηγέτες να διαμορφώσουν το μέλλον.

Αποστολή

Μεταπτυχιακοί φοιτητές που έχουν τη δυνατότητα να ανταγωνίζονται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και να συνδέουν τις εθνικές τους ταυτότητες με τις παγκόσμιες αξίες. οι οποίοι βελτιώνουν συνεχώς τον εαυτό τους, την πρωτοποριακή τεχνολογία, ενεργούν με σεβασμό προς το περιβάλλον, σέβονται τις κοινωνικές και ηθικές αξίες, οι οποίοι έχουν την ικανότητα να συνδυάζουν και να εφαρμόζουν τις ικανότητες δημιουργικότητας, επιχειρηματικότητας και ηγεσίας τους με τις ερευνητικές ικανότητές τους, ώστε να σπάσουν νέους λόγους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο,

Συγκεντρώστε και υποστηρίξτε κορυφαίους μελετητές που θα προσφέρουν παγκοσμίως σημαντική συμβολή στους επαγγελματικούς τομείς, την επιστήμη και την τεχνολογία,

Δημιουργία και διατήρηση της απαραίτητης υποδομής και εμπνευσμένο περιβάλλον για τη σχολή, τους φοιτητές και το προσωπικό ώστε να καταστούν εφικτοί αυτοί οι στόχοι.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Το Ίδρυμα Πίσω από εμάς

Ως ηγέτες στην ποιοτική εκπαίδευση στην Τουρκία με τα εθνικά και διεθνή σχολεία τους, ο θεμελιώδης στόχος των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων MEF ήταν να ενισχύσουν τη διαρκή αποστολή τους στον τομέα της εκπαίδευσης με ένα πανεπιστήμιο.

Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα MEF έχουν δημιουργήσει μια διαφορά στην εκπαίδευση με τη συσσώρευση γνώσεων και εμπειριών 43 ετών και το MEF University ιδρύθηκε από το Ίδρυμα Εκπαίδευσης και Επιστημονικής Έρευνας Ιμπραχίμ Αρίκαν με σκοπό να επιτύχει αυτή την επιτυχία στο επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

MEF University , το οποίο παραδέχτηκε τους πρώτους σπουδαστές του κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, έχει ως στόχο να γίνει ένα πανεπιστήμιο που διατηρεί την επιχειρηματικότητα, την καινοτόμο σκέψη και τη δημιουργικότητα στο προσκήνιο και έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί παγκόσμια και τοπική προστιθέμενη αξία με το ιδιαίτερο εκπαιδευτικό του μοντέλο.

MEF University έχει ολοκληρώσει όλη την απαραίτητη προετοιμασία για να γίνει πανεπιστήμιο που μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του τρέχοντος αιώνα, να έχει αναγνωριστεί διεθνώς και να διατηρήσει μια θέση υψηλού επιπέδου με τη διεθνή ακαδημαϊκή και διοικητική οργάνωση, και την καινοτόμο και περιβαλλοντικά συνειδητή προσέγγισή της στη δημιουργία της φυσικής υποδομής.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Ζωή στην πανεπιστημιούπολη

MEF University βρίσκεται στο Maslak, το οικονομικό και εμπορικό κέντρο της Κωνσταντινούπολης. Η πανεπιστημιούπολη βρίσκεται σε βολική τοποθεσία σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από το σταθμό του μετρό ITU Maslak. Η πανεπιστημιούπολη όπου οι μαθητές μπορούν να καλύψουν όλες τις καθημερινές ανάγκες τους προσφέρει πολλές ευκαιρίες για μια εμπλουτισμένη φοιτητική ζωή και μια προσιτή πλατφόρμα για τον πολιτισμό και τις τέχνες που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην πανεπιστημιούπολη θα επιτρέψει στους μαθητές να βιώσουν μια ποιότητα ζωής που ξεπερνά τις πεποιθήσεις. Οι μαθητές μας θα είναι σε θέση να συμβαδίζουν με πολιτιστικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις χάρη στο συγκρότημα δίπλα στην πανεπιστημιούπολη και θα έχουν επίσης την ευκαιρία να γνωρίσουν την τοπική επιχειρηματική ζωή χάρη στη σημαντική και κεντρική τοποθεσία του Maslak. Με τις σύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας και τις περιοχές για κοινωνική ζωή, σας περιμένει η MEF University Maslak Campus MEF University .

Flipped Learning

Η ταχεία πρόοδος της Πληροφορικής καλύπτει και αλλάζει όλες τις πτυχές της ζωής μας από το πώς αλληλεπιδράμε, τον τρόπο που διαβάζουμε τα βιβλία, τον τρόπο που παραγγέλλουμε τρόφιμα, πώς συναντάμε μια επαγγελματική συνάντηση. Γιατί δεν πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μάθησης μας;

Τι είναι η αναστρέψιμη μάθηση;

Ο Eric Mazur, καθηγητής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, ορίζει τη μάθηση ως διαδικασία δύο σταδίων. Το πρώτο βήμα είναι η μεταφορά γνώσης (μετάδοση της γνώσης από την πηγή της γνώσης στον σπουδαστή μέσω του καθηγητή και των διαφορετικών πόρων) και ο δεύτερος είναι η εσωτερικοποίηση της γνώσης από τον μαθητή.

Στο παραδοσιακό εκπαιδευτικό σύστημα, τα μέλη των διδασκόντων έχουν το εύκολο καθήκον να μεταφέρουν γνώση στους μαθητές στην τάξη, ενώ οι μαθητές αντιμετωπίζουν το δύσκολο έργο της ολοκλήρωσης των καθηκόντων και της εσωτερικοποίησης της γνώσης και μόνο. Στο μοντέλο Flipped Learning, η μεταφορά γνώσης στους μαθητές πραγματοποιείται πριν από την τάξη μέσω των βίντεο μαθήματα που προετοιμάζονται από τα μέλη της σχολής και των υποστηρικτικών υλικών όπως άρθρα, φύλλα Excel, pdfs, οπτικά, εικόνες και PowerPoints. Αυτό σημαίνει ότι η άμεση διδασκαλία μετακινείται από το χώρο μάθησης της ομάδας στον ατομικό μαθησιακό χώρο. Ο προκύπτων χώρος ομάδας μετατρέπεται σε ένα περιβάλλον Flipped Learning που είναι δυναμικό και διαδραστικό, όπου ο καθηγητής καθοδηγεί τους μαθητές καθώς εφαρμόζουν έννοιες και εμπλέκονται δημιουργικά στο θέμα. Αυτό επιτρέπει στους μαθητές να εσωτερικοποιήσουν και να αναπτύξουν τις γνώσεις τους - την πραγματική ουσία της ύπαρξης μαθητευόμενου - στην τάξη σε συνεργασία με τον καθηγητή και τους συμμαθητές.

Γιατί χρειάζεται το σύστημα Flipped Learning;

Οι άνθρωποι που γεννιούνται μετά την εισαγωγή της τεχνολογίας του Διαδικτύου, που είναι σήμερα παντού στην καθημερινότητά μας, είναι πολύ πιο γρήγορα από ό, τι οι προηγούμενες γενιές στην κάλυψη του ψηφιακού κόσμου και του τι εμπεριέχει. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα είναι η ιστορία από την 25η Σεπτεμβρίου 2006 ενός 3χρονου που έφτασε στο διαδίκτυο στον υπολογιστή στο σπίτι και κατάφερε να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, καθώς η μητέρα είχε ξεχάσει να αποσυνδεθεί από τον λογαριασμό στο διαδίκτυο (BBC News ). Οι γενιές Y και Z έχουν μεγαλώσει ανεξάρτητα, συνυφασμένες με την τεχνολογία, επικοινωνώντας εύκολα με τους συνομηλίκους τους σε όλο τον κόσμο και παρακολουθώντας τα νέα τεχνολογικά εργαλεία που εμφανίζονται και εξαφανίζονται γρήγορα. Πρέπει να γίνει δεκτό ότι είναι αδύνατο να εκπαιδεύονται οι νέες γενιές του μέλλοντος με ένα παραδοσιακό πανεπιστημιακό σύστημα 900 ετών. Για το λόγο αυτό, το MEF University έχει εφαρμόσει μια νέα μέθοδο διδασκαλίας που ονομάζεται "Flipped Learning". Στον κόσμο όπου ολόκληρη η ζωή κυριαρχείται από την ψηφιακή τεχνολογία, η Flipped Learning είναι μια μέθοδος που αναδύεται παγκοσμίως στοχεύοντας στην εκπαίδευση των σημερινών φοιτητών Generation Y και των φοιτητών του μέλλοντος στη Generation Z και αργότερα.

Η μέθοδος Flipped Learning είναι καλά εναρμονισμένη με τη Ταξινόμηση του Bloom, καθώς οι φοιτητές πραγματοποιούν γνωστικά καθήκοντα χαμηλότερου επιπέδου, όπως η απόκτηση, η μνήμη και η κατανόηση πληροφοριών πριν από τις ώρες διδασκαλίας, και η εστίαση σε γνωστικά καθήκοντα ανώτερου επιπέδου - εφαρμογή, ανάλυση, δημιουργώντας - κατά τη διάρκεια της τάξης σε ένα περιβάλλον ομαδικής μάθησης που διευκολύνεται από τους καθηγητές τους.

Πώς η μάθηση λαμβάνει χώρα στην αναστρέψιμη μάθηση;

Στην Flipped Learning, η μάθηση γίνεται με τους εξής τρόπους:

  • Οι μαθητές παρακολουθούν βίντεο μαθήματα, διαβάζουν κείμενα και υλικά μελέτης στην ευκολία τους πριν από την τάξη, παίρνουν σημειώσεις, προετοιμάζουν ερωτήσεις για θέματα που δεν κατανόησαν ή δεν κατάλαβαν καλά.
  • Οι μαθητές στέλνουν τα ερωτήματά τους στο θέμα της τάξης στον καθηγητή ψηφιακά πριν από την τάξη.
  • Οι μαθητές ομαδοποιούνται σύμφωνα με τη φύση των ερωτήσεων κατά την πρώτη τάξη. Οι μαθητές προσπαθούν να αναζητήσουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους μέσω ομαδικής εργασίας και μάθησης από ομοτίμους. Ο καθηγητής παρακολουθεί τις ομάδες και διευκολύνει την επίλυση προβλημάτων.
  • Στη δεύτερη ώρα της τάξης, ο καθηγητής διευκολύνει τη μάθηση με τέτοιο τρόπο ώστε να ενθαρρύνει τους μαθητές να απαντήσουν στα ερωτήματα που παρέμειναν αναπάντητα.
  • Ο καθηγητής θέτει ερωτήσεις για να ελέγξει την κατανόηση των εννοιών από τους μαθητές ή έχει τους μαθητές να εργάζονται σε ομάδες για προβλήματα που αφορούν τις πιο πρακτικές ή εφαρμοσμένες πτυχές του θέματος.
  • Αυτό το μοντέλο επιτρέπει στους μαθητές να μεταβαίνουν από "ανθρώπους που τροφοδοτούνται γνώση από τους καθηγητές τους" σε "ανθρώπους που ανακαλύπτουν τη γνώση και παίρνουν την αποκτηθείσα γνώση ένα βήμα παραπέρα".

Γιατί η μάθηση αναστρέφεται καλύτερα για τους σπουδαστές;

  • Οι μαθητές μαθαίνουν, αναθεωρούν και αναθεωρούν το υλικό του μαθήματος με το δικό τους ρυθμό.
  • Κάθε μαθητής έχει διαφορετικό στυλ μάθησης. Στην παραδοσιακή μέθοδο, ο καθηγητής δεν μπορεί να απαντήσει ή να συνδεθεί με όλα αυτά τα στυλ. Η Flipped Learning δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρακολουθήσουν τη διάλεξη με βίντεο με την επιθυμητή ταχύτητα, να σταματήσουν, να την μετακινήσουν και να την επαναλάβουν εάν είναι απαραίτητο.
  • Δεδομένου ότι τα μαθήματα είναι διαρθρωμένα με έναν αλληλεπιδραστικό, αμοιβαίο και εφαρμοσμένο τρόπο, είναι ευκολότερο για τους μαθητές να κατανοήσουν τα θέματα.
  • Οι μαθητές δεν παραμένουν παθητικοί στην τάξη καθώς είναι πραγματικά υπεύθυνοι για τη δική τους μάθηση μέσω της ομαδικής εργασίας. όλοι οι μαθητές συμμετέχουν φυσικά στις δραστηριότητες.
  • Οι μαθητές συν-δημιουργούν νέες γνώσεις μέσω συνεργασίας και συζήτησης.
  • Οι σπουδαστές που απουσιάζουν από τάξη λόγω ιατρικών λόγων ή λόγω των απαιτούμενων δραστηριοτήτων αθλητισμού και φοιτητικών ομάδων δεν μένουν πίσω.
  • Οι φοιτητές εξακολουθούν να έχουν τουλάχιστον 2 ώρες / εβδομάδα ώρες εργασίας με τον εκπαιδευτή τους, μία ώρα από την οποία θα είναι σε απευθείας σύνδεση. Η επικοινωνία με το μέλος της σχολής διατηρείται.
  • Τα υλικά μαθήματος είναι πάντα διαθέσιμα στην πλατφόρμα. Οι μαθητές μπορούν να επανεξετάσουν το προηγούμενο περιεχόμενο και να τις αναθεωρήσουν όποτε χρειάζεται.
  • Υπάρχει περισσότερη αλληλεπίδραση και προσωπική επαφή μεταξύ του φοιτητή και του μέλους της σχολής.
  • Οι μαθητές έχουν μεγαλύτερη ευθύνη για τη δική τους μάθηση. όλοι οι μαθητές είναι ενεργοί στην τάξη.
  • Όλοι οι μαθητές λαμβάνουν εξατομικευμένη διδασκαλία.
  • Τα γνωστικά καθήκοντα χαμηλότερου επιπέδου, όπως η ανάμνηση και η κατανόηση, πραγματοποιούνται πριν από τις ώρες διδασκαλίας και οι μαθητές επικεντρώνονται στα ανώτερα γνωστικά καθήκοντα - εφαρμογή, ανάλυση, αξιολόγηση και δημιουργία - κατά τη διάρκεια των ωρών διδασκαλίας μέσω της ομαδικής μάθησης που διευκολύνεται από τον καθηγητή τους .

Γιατί είναι η επιτυχημένη εκμάθηση αναδίπλωσης;

  • Αυξάνει την αφοσίωση των σπουδαστών.
  • Δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επικεντρωθούν περισσότερο στο μαθητή.
  • Ενθαρρύνει την κριτική σκέψη.
  • Βελτιώνει τις δεξιότητες και τη συνεργασία με βάση την ομάδα.
  • Προσφέρει πιο εξατομικευμένη καθοδήγηση φοιτητών.
  • Κάνει τη συζήτηση στην τάξη αποτελεσματικότερη.
  • Ενθαρρύνει τους μαθητές να αυτο-προβληματιστούν.
  • Παρέχει έναν εκπαιδευτή και ανατροφοδότηση από ομότιμους.
  • Φροντίζει τους μαθητές να λογοδοτούν για τη δική τους μάθηση.
  • Ενθαρρύνει τη μάθηση μέσω σύγχρονων τεχνολογιών σχετικών με τους μαθητές της Generation Y και Z.

Τοποθεσίες

  • Maslak

    Ayazağa Cad. No.4, 34396, Maslak

Προγράμματα

    Το ίδρυμα προσφέρει επίσης:

    Ερωτήσεις